Bi de bende böyle zaman zaman adet oluyorum gibi sancı oluyor ama aslaa kanamam yok :( ayrıca 172 boy 52 kg ile hamile kaldım göbeğim dümdüzdü ve şuan 55 im ama alt göbeğim kaldı :(( biraz da acaba adet olsam gecer mi diyorum göbek falan kaldı mı sizde de