Gsmsasys okadar iyi anlıyorum ki aynı zamanda tebrik ediyorum çok zor şuan 57 günlük ikiz erkek annesiyim , uyku yok sürekli huzursuzlar süt konusunu başaramadım uykusuzluk yemek yiyememe stres sütüm kaçtığını düşünüyorum mama yap yedir kusar altını değiştir uyut uyumaz böyle bir tuvalete gitmeye vaktim bile olmuyor nasıl başardınz . Tek kalıyorum çoğunlukla kaynanam ayrı dert şu hayatta beni kanser edecekse o eder , eşim çalışıyor çok fazla ilgilenemez gece birine mama yedirse bana yetiyor gerçi . Huniyi takıp koşasım geliyor geçecek mi gerçekten bu günler ? Hem diyorum bu kokuyu büyüdüklerinde ararım bakınca içim eriyor ama 30 yaş yaşlandım kendimi tanıyamıyorum sinir sistemim çöktü