Kızlar iyi akşamlar bol uykulu geceler olsun 🥲
2 aylık bebeğim var anne sütünü sağarak veriyorum 100 cc ortalama içiyor ama çok çıkmıyor göğsün en az üç dört saat beklemesi gerek ki çıksın yoksa süt gelmiyor o yüzden günde iki kez mecburen mama veriyoruz 90 cc o bebeğim 3700 doğdu en son kontrolde 5200 olmuştu kilosu mamayı kesebilirsiniz dedi ebe ama mamayı kesersem anne sütü de olmadığı için verebilecek bir şey kalmayacak 😂 bir de obur bir bebek aynı durumda olanlar var mı diş çıkarma döneminde vesaire kilo verme durumu oluyor sanırım hele ek gıda derken emekleme vesaire aynı durumda olanlar var mı siz kaç cc veriyorsunuz anne sütü ve mama devam edenler