Sibelll Sweetmomy ben plastik biberon aldım daha önceki camdı ama oğlum istemedi hafif geldi sanırım.Hala cam şişeye devam ediyoruz.
Sweetmomy Sibelll bende suan nuk kullanıyorum fakat artık emerken zorlanıyor gibi kulplu düşünüyorum fakat kararsızım