Nilya88 Kızlar merhaba oğlum var 7 aylık 3 gün geçti adetim bir kere ilişki yaşadık eşim korunuyor mevsim geçişi mi yoksa ondan mı yaşayan var mı
tenceretavakuskana Nilya88 benımkı duzensız ve hep gecıkıyo dogumdan sonra hıc duzenlı hal almadı suphenız varsa bı ıkı hafta bekleyın gelmezse test yaparsınız
Leylaa_ Nilya88 valla bende olmadı olmadım yaa Mart 16 da olmam lazımdı . Test yaptım negatif sogan suyu diyorlar bende onu mu yapsam diye düşünüyorum
Nilya88 Leylaa_ baya gecikmiş soğan suyu içmeden bı kan tahlili vern belki kanda çıkar kayinvalidem öyle düşük yaptı adeti gecikmiş test yapmış negatif sonra söktürsn diye soğan suyu içmiş hastaneye zor yetişti düşük yaptı 🥺
Badem2021 Canım benimde her ay günü gününe gelen adetim bu ay 5 gün gecikti ama sonunda adet oldum ya hava değişimi ya da şubat 28 çekti ya orda karıştı
Nilya88 Badem2021 şimdi kullandigim uygulamaya baktım adet başlangıcım aynı gün gozukuyo yani geçen ay 4 Mart’ta olmuştum orda da öyle hesaplamada bı karışıklık yok ama hayatımda ilk defa aksadı hemde 3 gün
Nilya88 Hahahahah12 spiral de yok bende ay aklımı kacircm ya eşimde test almiyo hamile falan değilsin eminim diyo
Leylaa_ Nilya88 Aaa öyle mi ? Evet öyle yapayım . Sanmıyorum hamilelik değildir 10 aylık kızım düzensizlik normal o yüzden olmadım galiba yinede kan vereyim
Maheste Nilya88 benimki de sürekli düzensiz kızım 8 buçuk aylık 1.5 ayda bir oluyorum doğumdan sonra 1 yıl boyunca düzensiz olması normalmiş