Arkadaşlar yeni doğum yaptım 5 gün oldu kilosundan dolayı yoğun bakıma alındı emziremiyorum ama sütümü sahip gönderiyorum doktorum antibiyotik ve iğne agri kesici verdi kullanıyorum ama korkuyorum sizce zararı varmı ilacın adı cefec kullananlar varmi