dusduskunu ben de okul öncesi öğretmeniyim. Sinifimda ailesini uyardigim halde takmayan velilerim oldu , siz ogretmeni dikkate alıp müdahale etmişsiniz bu yüzden çok büyük bir adım atmışsınız. Öncelikle TV, telefon gibi teknolojik aletlerden en kısa sürede kurtulun. Günlük 2-3 sayfa da olsa yaşına uygun kitap okuyun 5-6 ay sonra bı bakmissiniz tüm kitabı dinlemiş. Kitapla ilgili sorular sorun, zorlandığı yerde siz cevaplayin. Birlikte ev işi,pasta ,kurabiye,temizlik yapıp sorumluluk verin. Bir de OMEGA işe yarayacaktır deneyin mutlaka. Kabızlık vs sorunu var mı bazen bağırsak problemleri de vücudu etkiliyor, probiyotik kullanın. Bunlar benim naçizane tavsiyem sevgiler🥰