Mira- Bebekler sadece karnını doyurmak için emmez. İlk aylarda annesinden ayrı bir canlı olduğunun farkında olmuyorlar ☺️ Sizi hissedebilmenin, güvende olduğunu anlamanın en iyi yolu emmek.. Doğduğu dünya bebeklere tamamen yabancı olduğu için her an anne şefkati arıyor bıdıklar ☺️ Tabi bir de gaz sancısı gibi durumlarda o sancıyı dindirebilmek adına da emmeye sığınıyorlar. İstediği kadar emzirin, sarılın, zamanla alışacak ☺️