Klyldrm
Şuanda oğlum 6 aylık. Ben onu anlatacak kelime bulamıyorum. O dikişli halimle 2 gün aralıksız ayakta gezdirdiğim oldu. 1 gün bile yatamadım. Gazı falan yoktu, 2 saat gezdiriyordum. 10 dakika uyuyordu ve yatağında değil üstümde uyuyordu. Sürekli emzirip susturmaya çalışıyordum. 4 aylıkken evin ortasına piknik hamağı kurduk hâlâ da sallanarak uyur. Hâlâ da çekiyorum.