Elifim46 Kızlar siz çocuklarınıza tam yaşını mı alıyorsunuz. Benim kızım uzun boylu zayıf bir çocuk tam yaşını mı alsam yoksa bir yaş büyük mu alsam bilemedim büyük alınca da bol olur diye almak istemiyorum siz nasıl yapiyorsunuz fikir verir misiniz
Deletedmom_22 Elifim46 bir yaş büyük alıyorum . Yaşını alsam en fazla 2 ay giyiyor sonra küçük geliyor
Deletedmom0099 Elifim46 yavaş kilo alan bi kızım var geçen yıla ait yazlıklarını bu sene de giyicek bir beden büyük almıstım
BARTUMOM Elifim46 oğlum şuan 16 aylık geçen yaz 12 18 giyiyordu dün denedim hiçbiri olmadı zaten şuan normal kiyafetlerde 18 24 ler tam 24 36 lar bir tık kol ve boydan uzun ama beden olarak iyi oluyor mecburen büyük alıyorum iri gidiyor ceketleri 3 4 yaş mesela
BARTUMOM Elifim46 4 kilo 56 cm doğmuştu hep ayından büyük giydi şuan 16 aylık 14 kilo 88cm di en son ne yazıkki kendi bedeni olmuyor