Mirayasel42 Bebegımın gözünün kenarında kızarıklık vardı sağlık ocağına gıttık göz damlası netira verdi 3 gündür kullanıyorum hiç faydası olmadı kızım 2 aylık kullanan var mı bu damlayı herhangi bir zararı olur mı gözüne
Didem88 Mirayasel42 bizede göz doktoru yazmıştı. yazarken de uyarmıştı 2-3 gün kullanıp bırakma düzenli 10 gun kullan diye. ve kullandık hemen geçirmedi hatta ise yaramıyor bu diye düşünmüştüm ama sonunda geçirdi. sanırım bebek diye dozu düşük antibiyotik
Mirayasel42 Didem88 kullanmayı bırakmadım ama günde 4 defa 2 damla yazıyor nette bebeklerde günde 1 defa yeterli yazıyor tedırgın oldum siz nasıl kullandınız
Mirayasel42 Mmeelliikkeee ne kadarlık bebegın kuzum bir zararı olmaz dimi size ne için hangi doktor verdi
Mmeelliikkeee Mirayasel42 ilk Yenidoğandı kullandığında canım sorun olmadı .. göz kanalı tıkalı birisi , enfeksiyonda dışarı çıkınca çok çabuk kapıyor. Sonra bi kere genta kullandık . Şimdi onu kullanıyoruz yine 6 aylık
lyl0742 Mirayasel42 bizde dün gece nöbetçi çocuk doktoruna götürdük bebeğimizi gözünde sarı çapaklanma vardı birde öksürük ve hırıltı gözü için netira verdi 2 damla damlattık gece sabah çok şükür iyiydi bakalım bugün daha ilk günümüz ama kendi doktorumuza whatsapdan yazdık oda netira al yazmış yani endişe etmeyin 🤗
Mirayasel42 lyl0742 tamam canım çok teşekkür ederim sizin bebegınız ne kadarlık bide günde kaç kere damlatıyorsunuz
Mirayasel42 lyl0742 bizimki ne günde 4 kere 2 damla yazmışlar eczaneden fazla geldi bende öyle yapsam sabah akşam damlatsam
gocebebirbayan Mirayasel42 kızıma da 3-4 gün önce çocuk doktoru yazdı. Bebekten de kullanmıştık. 2 gün kullanıp bırakmamak lazım
gocebebirbayan Mirayasel42 2 aylıkken kullanıyorduk unuttum ama şimdi 14 aylık günde bir defa yeterli dedi
nazlieylul Mirayasel42 17 ay oldu tam hatırlamıyorum ama sanırım bir damla olarak kullanıyordu o gün de 3.04 kere