hope-full Insallah canim cok kafaya takmamak lazim ya bende sen gibiydim rota oncesi tum tahlilleri yaptirdim yuzunde alerjik gibi çıkmıştı 40 nda ondan korktum asiri gazliydi kaka da mukus vardi o testler yapildi 2 aylikken bize bisi cikmadi ama doktor zaten 4 aydan sonra belli olur alerjiyse dedi bir de 6.ayda koldan yapilan daha net sonuc verir demisti. Benim de yakin arkadasim da olunca ondan duydukca panikledim bazen bu formda bile cok takilmamak lazim ya insan hemen acaba mi dio