Anneler merhaba, kızıma yaklaşık 2 ay önce vicco ilk adım ayakkabısı aldım ama giydiremiyorum yani tam oturmuyor henüz yürümüyor 14 aylık olacak o yüzden ayağını da tam basmıyor oturup ayakkabıyı çıkarıyor. 1 numara büyük de aldım yok tam oturmuyor ayağı havada kalıyor neden olabilir sizce? Patik tarzı yumuşak ayakkabılarxa da aynı sorunu yaşadım bu arada böyle ayağını kıvırıyor sanki ayakkabının içinde umarım anlatabilmişimdir