Aley2 bende çok çektim o göğüs yarasından sürekli kanıyordu birde benimde göğüs ucum yok silikon başlık kullanıyorum emzirmeden önce göğsümü sıkıp o başlığın içini sütle dolduruyorum öyle emzirmeye başlıyorum o şekilde yapınca çok faydasını gördüm bir anda göğsümü çekmiyor bebeğim en azından yavaş yavaş çekmiş oluyor birde ne yaparsan yap sadece hafifletiyor göğsün alıştıktan sonra geçiyor yara benimde denemediğim şey kalmadı ama sonra kendiliğinden geçti