Kızlar Allah’ını seven defansa gelsin. Bebeğim 5,5 aylık. Anacım ben 4. Ay atağı felaket sanırdım. Daha kötüsü olmaz derdim bu ne? Bir haftadır çığlık, kıyamet ağlamalar, uykuya direnmeler, oturmak istememeler, sadece kucakta gezdirince susmalar. Benim bir yere gitmemi bırakın yani tuvalet falan zaten lüks, yanındayken bile 1 metre uzağına gidemiyorum. Nolur biri desin evet bu dönemde normal. Eğer böyle kalacaksa bana akıl hastanesinden bir randevu rica ediciğim. Var mı kaderdaşlar?
not: diş diyenleriniz olacaktır. Yaklaşık 1 ay önce alt ikiliyi çıkarmıştık. Üstler mi acaba? Bu kadar Kısa sürede gelir mi ki? Bir de alt çıkarken bile bu kadar kötü geçmemişti diş olmayabilir bence ya🤷🏻♀️
kafamda deli sorular 🤦🏻♀️