Kızlar oğlum 6 aylık , 3. Aydan beri kakasını bazen 5 günde bazen 10 günde falan yapıyordu kabız değildi ek gıdaya başladım yaklaşık 1 haftadır. Kala yapmıyordu yine ama ara ara kücük parçalar şeklinde geliyordu , bugün zeytinyağı içirdim biraz masaj yaptım zorlanarak yapmaya çalıştı sıvı seklinde değildi baya katıydı afedersiniz cok zorlandı yaparken acaba kabız mı bilemiyorum 🤦🏼♀️