yagizinannesiiiiiiiiii Kızlar son 4-5 gündür hiç durmuyo. Emziriyorum yatırıyorum az önce duşa girdim resmen katılacaktı nasıl çıktığımı bilmiyorum annemler bile susturamadı moralim cok bozuluyor üzülüyorum bunun bi sebebi var mi 😔
oglumuz01 yagizinannesiiiiiiiiii gazını her seferinde çıkarıyor mu çıkartırıyomusnz bide emdikten sonra da gegirtmeniz lazım
Deletedmom_28 yagizinannesiiiiiiiiii benimkisi de öyle 1 ay 1 günlük oldu bu gün emerken bile aglıyor bazen
yagizinannesiiiiiiiiii Deletedmom_28 evet evet emerken de ağlıyor cok çaresiz hissediyorum stres yapıyorum 🥺
Mihrimahveannesi yagizinannesiiiiiiiiii gazını çıkarırsın ama bağırsakları tam çalışmadığı için gaz problemi malesef oluyor. Bende öyle diyordum şuan 2 aylık olacak. Bagırsak düzenleyici damla ve gaz damlası kullanman gerekiyor. Ben başta kullandım kusturuyor diye bıraktım komple kundak yapıyorum öyle rahat etti 🙄🤷🏻♀️
Cangul yagizinannesiiiiiiiiii gazı çıksadq malesef gazları oluyor gaz damlası kullanının doktorla görüşüp gaz yüzünden ağlıyordur ayaklarını karnına dogru çekiyorsa gazı vardır