Kızlar bız 2 aydır baby turco kullanıyorduk çok iyidi ama artık bezin içindekiler beyaz beyaz çıkmaya başladı ve poposunda kızarıklık oluyor ve fazlada bekletmiyorum 2 yada 3 saat çiş yaparsa hemen çıkartıyorum ki böyle fazla büyük çişinide yapınca hep çıkmış oluyor dışına kıyafetine sizce hangı bez daha iyi prima çok pahalı bu zamanda 🥵🥵🥵