Secilinaburki 5aylik oğlum var süt ürünleri alerjisi çıktı. Doktorumuz bize Bebelac Pepti Junior mama önerdi. Ama ne yaptıysam mama yediremiyorum. Ne kaşıkla ne biberonla.zaten biberon da tutmayan bir bebek . Neler yapabilirim bı fikri olan var mı acaba?
Cnsu12345 Secilinaburki ne belirtiniz vardı kan testi mi yapıldı?bu mamaları kullanmadan olmuyormuymuş
Secilinaburki Gidalarina karıştır diyo ama zaten daha tadimlara yeni başladım . Ne yapacağım bilmiyorum. Bazı yerlerde mama içine pekmez koyduklarını okudum o şekilde de denedim ama yok . Hiç bı şekilde kabul etmiyo.
Secilinaburki Minnakordek biberon asla kabul etmiyo . Önceden kaşık la hevesliydi biseyler yemeye şimdi kaşığı da istemiyo sadece emmek istiyo
Secilinaburki Cnsu12345 sürekli tekrar eden bronşit hırıltılı solunum gürültülü kaka gaz . Kaka da mukus ve minik kan.4kez bronşit ten yattık hastane de kan tahlilleri nde alerjisi olduğu çıktı. Ama neye olduğu kesin değil .
Miniknur Muhallabisine karistirdim damak tadi alisti. Biraz da vanilya surubu ekledim. Bi sure boyle azar azar icti. Sonra bi baktim surupsuz da iciyo. Kasikla filan damak tadi alistirin o onemli
Miniknur Secilinaburki şimdi 18 aylık:) ozmanlar 8 aylıktı. Pirinç unuyla yapıyordum yada bebe irmiği. 1 kaşık atıyodum içine