Gizemlim Merhaba bebegim bazen uykusunda hizli hizle nefes aliyor suratini burusturuyor karni hizlica inip çıkiyor. 2 aylik. Gazli bi bebek acaba karnina vs agri mi giriyor gaz sancisi mi oluyor o yuzden hizli nefes alur mi ki bilgisi olan var mi
Gizemlim Sandall_ hicbiyeri hareket etmiyor sadece karni hizla inip çıkıyor sizinde oyle miydi. Surekli olmuyor
Sandall_ Gizemlim evet biz korktuğundan şüpheleniyoruz ama sizinki daha çok küçük gaz olabilir.. veya yüksek ses bile onu urkutmus olabilir
cemre_-34 Gizemlim o alerjik yapmış olabilir yada tüy falan kaçmış olablr cigerine hızlı nefes alıp vermek pek iyi sayılmaz bir doktor görsün derim en kötü msj atın doktorunuza
Gizemlim Sehhy benimkide bazen yapiyor 1 hafta sonra kontrolumuz var gidince soracagim. Umarim kotu bisey degildir