3 ay 10 günlük bebeğim doğduğu günden beri asla gündüz uykumuz yok. Sadece mememde emerken en fazla yarım saat. Beşiğine koymaya kalktığımda mememi ağzından çıkardığım gibi gözünü açıp ağlamaya başlıyor çok yoruldum artık kollarımda derman kalmadı. Hiçbir işimi yapamıyorum, yemek bile yiyemiyorum doğru düzgün. Ne zaman düzelecek hiç bilmiyorum 😕