Bensuuu1 internetten video izleyerek yaptım ben bebeğim çok rahatladı nerdeyse her gün yapıyoruz tıkanınca. Serum fizyolojik sıkıyorum burnuna yan yatırıp sonra yüz üstü kucağıma alıp sırtına vuruyorum ne var ne yok çıkıyo aspiratörü hasta değilse önermiyorlar Yenidoğanda