Raupe Canım merhaba , benim annemde kronik intersistiyel sistit hastası aşırı yanmaları oluyor. Ve yaklaşık 5 senedir bu belayı çekiyor malesef. Bizim annem için yaptırmadığımız şey kalmadı bu işin baya detayına girdik araştırdık bir araba prası kadar doktor muayene ve ilaç parası harcadık. En son Ankara’da özel gittiğimiz bir hoca takviyelerle ve özel diyetle yanmanın hafifletilebileceği fakat ne yazık ki bu illet hastalığın kalıcı bir tedavisi olmamasından bahsetti, gerçekten de yokmuş. İğneler ameliyatlar blokajlar özel takviye ilaçları neler neler kullandı ama yok. Bunun bi diyeti var bildiğim kadarıyla kırmızı sebze ve meyveler , soğn,sarımsak, baharatlar,özellikle acı yanmayı tetikliyor. Kekik çayı ve zeytin yaprağı çayı hafifletiyor biraz ve bol su . Ama ne yazık ki biz kalıcı bi çözüm bulamadık inşallah siz bulursunuz