Metemervehan ilk üç ay istediğinde meme verin. Alışkanlık yapmaz diyorlar.
Emziği Amerikan Pediatristler öneriyor bir çok sebepten dolayı.
Örneğin, memeyi emdi ve uyuttunuz, doydugunu düşünüyorsunuz. Yarim saat sonra uyandı, şimdi buraya dikkat,meme arıyor dimi aslında uykuya geçmeye çalışıyor, İşte bu noktada emzik devreye girsin ve tekrar uykuya gecebilsin. Bebekler nasıl uyuduysa uyandığında tekrar o şekilde uykuya geçmek istermiş.
Ama işte her bebek de farklı. Bu yazdıklarım benim kitaplardan okuyup kendi bebegimde gözlemlediklerim.
Siz sakinliginizi koruyun yeter ki