Bebeğim 18 günlük anne sütü ve yetmediği zaman mama veriyorum aptamilden bebelac golda geçtim üç gündür huysuz ama bu geceden beri bir gram uyumadı bu saat oldu 17.00 hala zar zor uyuttum ama kısa kısa sürüyor uykuları maf etti beni ne gibi sıkıntısı olabilir bide keçi sesi gibi ses çıkarıyo anlamadım neyi var karnı tok poposu temiz gazını alıyorum ama ağlıyor durmuyo keşke derdini söyleyebilse 🥺