Bebeğim 2 aylık ben kaynanamlarla oturuyorum. Bebeğim her agladiginda hatta daha ınga demeden kaynanam hemen kucağına alıyordu vee ben uyarmama rağmen çocuk kucak delisi oldu şuan. Memede uyumak istiyor sürekli benim kokumu istiyor tam yatırdım koydum hemen gözlerini açıp ağlıyor. Kucağa alınca susuyor. Gazlarını da alıyoruz sürekli ama gündüz uykusu yok bebek arabasinda bile ağlıyor inanın tam yemeği koyuyorum yemeden buz oluyor bu seferde iştahım kaciyo ve yiyemiyorum. Çocuğun uykuya dalmasi için napmam gerek lütfen bana bir yol gösterin yoksa gercekden deliricem😭