Merhaba Hanımlar, henüz 18 günlük anneyim ve önerilerinize ihtiyacım var bebeğim çok gazlı bir bebek değil ve bende yediklerimi dikkat ediyorum. Her gün iki kupa bardak rezene kimyon içiyorum. Fakat her sabah 4′te bebeğim başlıyor ağlamaya ıkinmaya alttan gazını çok çıkarsa bile sabah 8 e kadar sürüyor bu sürecimiz. Nurse harvey’s kullanıyoruz azıcık ama yine de rahat etmiyor. Var mı önerileriniz ??