Yanımda bişey yiyip içmek ölüm çay ister su ister soda ister yemek yerken çatal ister veririm kaşık ister sonra atar bidaha ağlayarak geri ister dmdkdk hep ağlıyor ve bişryler istiyor 1 yaşın şuan özeti bu 😄 valla evde uyutup çay içip bieşyler yiyoruz 😄 bide kendi yeme isteği başladı herşeyi çatalla yicekmiş bende de yemek yemiyor artık😒 bunu atlatmadan 2. Yaş sendromu gelcek inş 3 de biter 😄😄