Merhaba bende çok ağır atlatanlardadım ağlaya ağlaya atamağa kaldırırdı beni annem eşim 10 aylık oldu oğlum hayla daha ağrıyor ağır kaldırınca sıcak suda duş alınca felan ama geçiyor merak etmeyin yürümek gerçekten çok etkili bana hastahanede ağrılarımdan duramadığım için 2 tane narkotik iğne yapmışlardı o bile işe yaramamıştı. Hepsi unutuluyor acılar geride kalıyor anın tadını çıkarın bol bol yürüyüş yapın balkonda oturmak felanda iyi gelecektir