elfsnmz-141 benim kızım 4,5 aylık ben hiç ıslak mendil kullanmadım e ebbekte pamuklar var onlardan kullandım çok memnunum oda memnun ☺️ Kapaklı kutunun içine pamukları koyup ılık su koydum onuda kalorifer in üzere koydum ılık ılık sildim hep şimdi yaz geldi kalorifer kapandı azcık soğuk oluyor su hiç hoşlanmıyor 😂🤣😂🤣