Ssssraa Döktükten sonra fark ettim ki bardağın dibinde azıcık tortu var. Ama sütün genelinde yoktu özellikle baktım. Tadına da bakamıyorum malumunuz orucum, yarım bardaktan az fazlaydı. Çorba çöp mü oldu ya🥺