[silindi] yooo herhangi bişey yapmanız gerekmiyo daha küçücükler bunlar sürekli olabilir gözleri kaşınıyo kaşırkende ister istemez canlarını acıtabiliyolar bende ilk çok korkmuştum ama sonra kendi kendine geçti hatta sürekli o gözüyle takip yaptırmaya çalışmıştım 😁🤪😍🙈