Ozgemre ben yaptırdım bebeğim 4 aylıkken, ay sınırı koyuyorlar mı bilmiyorum ama küçükken yapılan testler maalesef doğru sonuç vermiyor. 77 günlük iken özelde yaptırdık, birçok şeye alerjisi olduğu görünüyordu. 4.ayda ise eser miktarda süt alerjisi göründü. Keza ilerleyen aylarda tekrar bakılacak. Beklemenizde ve diyet yapmanızda fayda var, genelde süt alerjisi oluyor, 15 günlüğüne süt ve süt ürünü içeren şeyleri tüketmeyi kesin halen devam ederse çocuk doktoruna söylersiniz. Alerji bölümüne direkt sıra açılmıyor, takipli olması gerekiyor çünkü.