Kızım 10 ay5 günlük oldu doğduğundan beri huysuz bir bebek hiç düzelme olmadı ara sıra geceleri uyanıyor sanki uykusunu almış gibi yarım saat sallıyorum dalsın diye ama uyumuyor kaldırıyorum 1 buçuk 2 saat sonra tekrar uyutuyorum gece 3 bazen 4 gibi uyanıyor gündüz uykusu da çok değil beyaz gürültüyle en fazla 2 saat zor uyur niye böyle uyanıyor anlamıyorum aranızda böyle olan var mı yada tanıdığınız neden uyanıyor erken bile uyumuyor diyeyim ki erken diye 🙄 bide ek gıdaya başladık çok vermiyorum çoğu anne sütü geceleri uyusun diye mama yedirip yatırınca sürekli uyanıyor ağlıyor tok ama ağlıyor yedirmesem de sürekli uyanıyor napıcağımı şaşırdım ya bazen bayılacak gibi hissediyorum saat başı kalkıyor bazen saat bile sürmüyor 😓