Oğlum 14 aylık bir haftadır net düzgün güzel tatlı hoş 😄 bir şekilde anne diyordu bana bakarak falan diyordu tabiki çok hoşuma gidiyordu. Kayınvalidemlerle alt üst oturuyoruz. 8 yaşında kaynım var eh çocuk çocuğu sever oğlum onu çok seviyor. Dün bir baktım oğlum amcasının peşinde anne anne anne diye dolanıyor sesleniyor gülüyor oynuyor. Vah gidiiii üzülsem mi sevinsem. İlk günler yaa ana işte diyorlardı büyükler tepki vermiyorlardı. Şimdi herkese anne anne anne demey başlayınca aaa herkese diyor hitap olarak kullanıyor diyolar tabi benim bu laflar hoşuma gitmiyorrrrrr