Selam kzlar kızm 8 aylık cırtlı bez kullanıyorum sleepynin bu aralar yatarken nasıl oluyo bilmiyorum ama kızımn çişi belinin yanına kadar geciyo bez dolmamş olsa bile geciyo kızım 9 kg 4 numara kullanıyoduk simdi 4+ aldm yine öyle ben mi bağlayamıyorum anlamadm sadece yatarken uykusunda geciyo bazen ayaklarını cok havaya kaldırır genelde ondan mı geciyo beze bakıyorum nerden nasıl gectiğinide anlayamadm acaba külot bez mi alsam ayrıca bebegm cok hareketli bezi sürekli göbeğnden asağya kayıyo cırt cırtlar kayıyo sürekli düzeltmek zorunda kalıyorum napcağmı şaşrdm 🙄