Bir serum 24saat içinde bitmediyse atılıyor.yani ben atıyorum. 5ml oluyor serumlar. Her buruna 1ml damlatabilirsiniz diye biliyorum. Yani biz biraz fazla bile damlatmisizdir. Aşırı burun tıkanıklığı oluyordu. Aspiratör de burnun arka tarafındaki sekresyonu çekmiyor. Bize doktorumuz sterimar baby deniz suyunu önerdi. Sprey şeklinde burna sıkılıyor. Damladansa bu spreyden daha çok fayda gördük. Daha kolay açıyor ama yine de aspiratorun gerektiği oluyor. Onu da kullana kullana alışıyorsun. Biz de bazen başlıkları yıkayıp tekrar kullanıyoruz.