Kızlar bebeğim 4 ay 12 günlük 40. haftaya göre hesaplandığında atak haftasında çıkıyor bitmesine 14 gün kalmış ama ben bittim mama asla yemiyor uyurken zar zor veriyorum bazen onu da istemiyor çok sakin bir bebek değildi ama şu ara her şeye ağlamaya başladı elleri sürekli ağzında bariz bir şekilde damaklarını kaşıyor doktoruna gösterdim daha dişi patlamaz dedi belki hemen patlamaz ama bence feci kaşınıyor ben kaşıyınca rahatlıyor çocuk ama huysuzluk beni bitirdi tam gülerken ağlamaya başlıyor birden iki dakka durmuyor ve yememesi en büyük sorunumuz Allah aşkına bitiyor mu bu atak 🤯