Merhaba arkadaşlar bu tarama testleri riskli çıkanlar için umut olması duasıyla yazıyorum benim bebeğiminde üçlü testi riskli çıkmıştı (80/1 ) ve ayrıntılı ultrasona girememiştim ama ne olursa olsun onu çok seveceğimi ve her haliyle kabul edeceğim psikolojisiyle hamileliğimi kendime zehir etmedim ve şükürler olsun ki şu an gayet sağlıklı bana gülücükler saçan 3 aylık bir bebeğim var 🥰 Lütfen bu yapılan testlerin tanı koymadığını ve sadece risk belirlemesi yaptığını aklınızdan çıkarmayın. Allahım bütün evlatları ailelerine bağışlasın onların birer cennet kapısı olduğunu hep hatırlayın bolca dua edin biliyorum çok uzun oldu hakkınızı helal edin 🤗