1dogaharikasi Zeynephilalll ben memnunum aşırı bi kilo alımı yok fakat en azından aç kalmıyor artık 🤷🏼♀️
Zeynephilalll 1dogaharikasi Ya bebeğim biraz minik kaldı büyük ihtimalle raporlu mama çıkartırız dedi doktorumuz da ? Kaç aylık kaç kilo bebeğiniz bide hangi markasını yazdı size