Destekli oturtmaya biraz gec basladim malesef 🤷♀️ 1 haftadir düzenli bir sekilde mama sandalyesinde, kucakta veya bacak arasinda elimde destekleyerek oturtuyorum. Bugün koltuga koyim bi öyle dedim devrilcek mi hemen diye😅 devrilmedi 🥰 sirtini koltugun arkasina destekleyere yaklasik 1 dakika oturdu sonra devrildi sag’a dogru 😅 kabur bir sekilde oturuyodu ama. Devrilmemesi oturmayi ögreniyo kendisi az da olsa artik tutabiliyor anlamina mi geliyor acaba? ☺️