Merhabalar oğlumu anaokuluna göndermek istiyorum o okula başlayınca bende çalışmam lazım devlet okullarına bakıyorum.genelde malum ozellere yanaşmak çok.zor merak.ettigim anaokullarinin servisi oluyormu cunku götürüp getirme calisma durumundan dolayı çok zor görünüyor istanbulda Avrupa yakasında bildiğiniz güzel anaokulu varmi servisi varmi merak ediyorum