Merhaba güzel anneler ben aranıza yeni katıldım 10 günlük taze bi anneyim🌸 İlk çocuğum ve hiç tecrübem yok sizlere sorum bebeğim çok kaka yapıyor yani bana mı öyle geliyor normalde böyle olmasımı gerekiyor bilmiyorum birini değiştirip emzirmeye alıyorum emzirirken yine yapıyor. Açtığımda hiç altını kakasız görmüyorum acaba üşüttük mü bebeği farkında olmadan yoksa kaka yapması iyi bişeymi 🤷♀️