Kızlar 83 günlük erkek bebeğim var.Yaklaşık 3 haftadır kakasını düzenli yapamıyor bazen 5 günde bir bazen haftadır bir yaptığı zaman ise sulu hardal sarısı renginde yapıyor en son cuma günü yaptı.Anne sütü ile besleniyor.Bugün ilk defa fitil denedim o da işe yaramadı 😭
Acaba neden böyle düzenlik yaşıyoruz , acaba bağırsaklarında bi sıkıntı mı var?