Merhaba kızlar 1 aylık bebeğim var dogar dogmaz küveze gırdı 10 gün yattı 1. Ay kontrolüne baska doktora gıttık. Doktor ellerıyle kollarıyla oynadı gevşek bebek dedi. Bız bebeklerın daha sıkı olmasını ısterız dedı. Gergın olması lazım dedi. Çok üzüldüm. Başına gelen var mı?