selosunannesi Çok uçuk fiyatta olmayan işimizi gorecek bişey arıyorum var mı önerisi olan çok paralar vermeye gerek var mı ne kadar süre kullanılıyor ?
Reyna selosunannesi bende joie mimzy lx ve ikea antilop var biri balkonda biri evde ki masada duruyordu şimdi joie yi merdivenin altına kaldırdım evet konforlu rahat ama temizliği ağırlığı bebek büyüdükçe yük oluyor ikeayı tek elle kaldırıp koyuyosun istediğin yere temizliği de çok kolay sadece omuzdan doğru kemeri yok çok zorlarsa çıkabiliyor çocuklar gözlem lazım
saresmami selosunannesi ebebek baby plus marka 150 tl. Memnunum. Kaba degil incigi boncugu süngeri yok kolay temizleniyor ve hafif.
2cocukannesi__ selosunannesi walla ben gardpostan 2 .el 102 tlye aldım pilsan daha gelmedi ama tertemiz idi fotoda ciflerim banyoda kaldiririm
selosunannesi Reyna Ikea evet güzel ama bizim ki daha 5 aylık çok hareketli sürmeli gözlem lazım dediğiniz gibi siz jöle yo satmak istemez misiniz 🤣
Reyna selosunannesi benim oğlum 20 aylık canım düz duvara tırmanıyor ikea ile düşme imkanı yok ayaklarından dolayı kemerinden kurtulup ayağa kalkmaması yeterli :)
NurCum Joie Mimzy lx Öneririm Sapasağlam Oğlum Çok Enerjik Çok İtip Kakıyor Eğiliyor Ama 5. aydan beri kullanıyoruz taş gibi ikea ya gittiğimizde onu kullandık az daha düşüyordu zor tuttuk😁
simiyyy Joie mimzy aldım bende ama aldıktan sonra ona benzeyen ve daha ucuz olan muadillerinede bakabilirmişim aslında dedim. Sandalye yani niye öyle özendiysem
selosunannesi tostosata bakacağım csnim teşekkür ederim sağlam mı sağa sola oynuyor mu dusme falan olur mu
selosunannesi 2cocukannesi__ baktım oralar da ama beğenmedim ya bı tane aldım getirdim IKEA antilop kemeri yok minderi yok çizik falan sinir oldum