prensesannesiiiiiiiii Hayır bebekler keşif, stres, açlık, keyif gibi şeyler için ellerini emerler. Bir bebek acıkınca ağlar, ellerini emmez çoğu kez. Aldırmayın, duymayın. Benim bebeğim de 2 ay 29 günlük valla cokur cokur ellerini emiyor. Gayet de normal, el emmeyen bebek göstersinler. Hepsi çok biliyor hepsi profesör. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️