Birkullanici Biz dondurma sezonunu açtık kızım 28 aylık .dün eve dondurma aldık oda istiyor kıyamıyorum veriyorum .hasta olsa babasının lafından çok çekerim😂 siz ne zaman veriyorsunuz sizce hasta olurmu hava 15-20derece arası😅
snyck Birkullanici kış boyu evde vardı bende çok severim dünde parkta istedi aldik yedi evdeyken de kışın ısıtıp yedirirdim 3 yaşında 🤗
Rumeysa28 Birkullanici valla bebeğim 6 aylıkken annem babam ben oğlum hastaneye gitmiştik benim kan sonuçlarını beklerken bi avmye gittik annem babam çay içerken bende dondurma yemek istedim yavrum gözümün içine bakıyordu kıyamadım verdim 😄😄 alt tarafı süt yani 😄😄
2cocuk_1anne_ Birkullanici 22 aylık kızım geçen hafta yedi ve çok sevdi Dün de boş kutusunu gördü nasıl sevindi koşa koşa kaşık almaya gitti ama boş görünce üzüldü çok yedirmemeye çalışıyorum
1Dost Birkullanici kızımda oğlumda benim gibi masallah diyim hemen hasta olmazlar ben yaz kış dondurma ve soguk içecek içerim farketmez. Mart başından beri yiyor ara ara
Herkescokitici Birkullanici ya bilmiyorum çok katı kuralları olan bir anne değilim saniirim. Bizimle sofraya oturuyor ne yesem veriyorum yani
Birkullanici Herkescokitici bizde veriyoruz da hava serinmi acaba dedim ilk çocuk olunca tecrübesizlik😍
Rumeysa28 Birkullanici benim bademcik yok ne zaman yersem yiyim sıkıntı olmuyor geçen 1 ay önce felan bi kutu dondurma yedim midemi bozmak dışında zerre bişey olmadı 🙈🙈
Herkescokitici Birkullanici bnce biraz daha beklenilebilir önümüzde uzun yazlae var sonucta ama annesi olarak siz en iyisini bilirdiniz yinede
Rumeysa28 Birkullanici ımmm geçmiş olsun ben korkmuyorum yani öyle soğuktan 😄😄 dolap dan lokur lokur soğuk fantaları bile içiyorum 🙈🙈