Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 buçuk aylık. 2. kere mastit oldum. İlk mastitim antibiyotik ve ağrı kesicilerle gitmişti. 2 ay sonda tekrar oldum. Ne yaptıysam geçmedi ve hastaneye acile gittik. Apse olmuş ya ameliyat olacaktım ya da bölgesel uyuşturulup kesi ile boşaltılacaktı. Bebeğim çok küçük diye ameliyat kabul etmedim. Hemen uyusturup kesi ile boşaltmaya başlandı tarif edilemez bir acı. Şimdi sürekli pansuman yapmam gerekiyor. Yaşayan var mı bu durumu biriken sütü boşaltmama gerek var mı sağmam gerekiyor mu? Çünkü sağamayacak kadar ağrım var ? Neler yapmam lazım yaşayan arkadaşlar anlatabilir mi 😞