Merhaba bende dört ay bu şekilde ilerledim önce emziriyorum sonra mama veriyordum zamanla mamayı kusmaya başladı ya da çok huzursuz oluyordu ilk etapta azalttım sonra yavaş yavaş kestik zaten büyüdükçe kendisi toksa biberonla oyun oynayıp yemiyor mamasını